1. Присоединяйся к лучшим! Пройди - РЕГИСТРАЦИЮ!

Скачать [Юрій Пирч] K2 - Google shopping (performance max) Expert 3.0 (2024)

Тема в разделе "SEO и SMM", создана пользователем #Megalodon, 28 апр 2025 в 11:05.

  1. #Megalodon

    By:#Megalodon28 апр 2025 в 11:05
    Moderator
    Команда форума Модератор

    Регистрация:
    17 фев 2019
    Сообщения:
    22.558
    Симпатии:
    22.826
    [Юрій Пирч] K2 - Google shopping (performance max) Expert 3.0 (2024)
    00
    Квітень 2024

    Налаштовуй рекламу, як PRO

    Унікальність курсу

    Чітка структура
    Усі інтернет магазини поділені на 6 типів.

    Стратегії, які працюють
    Кожному типу магазину поданий набір рекламних стратегій, які найкраще для нього працюють.

    Реальні приклади
    На прикладі реальних інтернет-магазинів показується, як налаштувати кожен вид рекламної стратегії.

    На основі досвіду
    Стратегії сформовані на основі досвіду налаштування реклами для понад 500 магазинів.

    Це те, чого немає на безкоштовних відео в інтернеті!!!

    Програма курсу

    Модуль 1.
    Підготовка
    • Чек-лист як створити, підключити та налаштувати рекламні ресурси Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager
    • Як організувати роботу для реклами декількох інтернет-магазинів
    • Правильна структура заголовків
    Модуль 2.
    Рекламні цілі та планування
    • Рекламні цілі
    • Прогноз онлайн-продажів. Три кити ефективності реклами
    Модуль 3.
    Налаштування Google Merchant Center NEXT
    • Заповнення відомостей про компанію
    • Логотипи компанії і кольори для оголошень
    • Інформація про компанію. Країни
    • Інформація про компанію. Магазини
    • Налаштування служби доставки. Мінімальне замовлення в Google Shopping
    • Швидкість доставки на основі інформації від перевізника (для Франції, Німеччини, США)
    • Налаштування інформації про обмін та повернення
    • Про фід і Google Merchant Center
    • Завантаження фіда
    • Відстеження конверсій, автопомітка тегами та числові анотації в Merchant Center Next
    • Активація програм "Динамічний ремаркетинг" та "Інформація про товари, розміщена безкоштовно"
    • Огляд розділу "Товари", історія та автоматичні покращення
    • Як потрапити у Sale (Розпродаж) в Google Shopping
    Модуль 4.
    Налаштування Performance Max та різні структури кампанії
    • Еволюція Google Shopping (Performance Max)
    • Базове налаштування Performance Max за структурою Shopping only
    • Структури Performance Max кампаній
    • Сигнали аудиторій. Огляд інтерфейсу. Пошукові теми
    • Сигнали аудиторій. Сайти конкурентів
    • Сигнали аудиторій. Ваші дані (аудиторія ремаркетингу)
    • Сигнали аудиторій. Інтереси
    • Performance Max на широку аудиторію
    • Performance Max за сигналами аудиторії
    • Performance Max за категорією товарів
    • Після запуску кампанії
    Модуль 5.
    Рекламні стратегії
    • Типи інтернет-магазинів
    • Рекламні стратегії
    • Зв’язка “Тип – Стратегія – Структура”
    • Стратегія “Товари за пріоритетом” на прикладі магазину xata.in.ua
    • Стратегія “Сезонні товари” на прикладі магазину evergo.com.ua
    • Стратегія “Основний товар і аксесуари” на прикладі магазину smartrobot.com.ua
    • Стратегія “Поділ товарів по ціні” на прикладі магазину superbro.com.ua
    • Стратегія “Товари сталого асортименту + трендовий товар” на прикладі магазину tukva.in.ua
    • Запустили. Що далі?
    Модуль 6.
    Оптимізація та масштабування рекламних кампаній
    • Загальний аналіз показників рекламних кампаній
    • Місця розміщення
    • Стратегії призначення ставок
    • Симулятор ставок кампанії
    • Планування показу оголошень
    • Географія (місцезнаходження)
    • Масштабування бюджетом
    • Масштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (групи товарів)
    • Масштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (товари)
    • Підміна ідентифікатора та масштабування стандартною кампанією. Як одночасно запустити Performance Max і стандартну Google Shopping
    • Про додатковий фід. Для чого і коли використовується
    • Додатковий фід. Розв'язання проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”
    • Виключення фейкових конверсій з участі в розрахунку у стратегії призначення ставок
    Модуль 7.
    Групи об'єктів (медійна складова Performance Max)
    • Про групи об’єктів: товарна та медійна складова Performance Max. Як групувати
    • Факапи. Кейси. Структури кампаній. Формула відмінного оголошення
    • ChatGPT для створення текстових об’єктів (заголовків, описів)
    • Штучний інтелект Lexica для генерації картинок
    • Створюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 1)
    • Створення відео в Google Ads за допомогою бібліотеки шаблонів
    • Створюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 2)
    Модуль 8.
    Оптимізація товарів в Merchant Center. Додаткові фіди
    • Про додатковий фід. Для чого і коли використовується
    • Як включити правила атрибутів та додаткові фіди
    • Завантаження і особливості роботи додаткового фіда на прикладі вирішення проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”
    • Як видалити додатковий фід
    • Зміна назви та опису у відхилених товарах з допомогою додаткових фідів
    • Задаємо безкоштовну доставку (або інші параметри доставки) для окремих товарів через додаткові фіди
    • Виключаємо товари з платної реклами але показуємося у безкоштовній видачі
    • Задаємо коректне значення для параметру google_product_category
    • Видаляємо з рекламної кампанії товари, які зливають бюджет
    Ти сам
    • Доступ до відеоуроків курсу на 6 місяців
    • Доступ до презентацій, чек-листів, інструкцій курсу
    • Початок навчання відразу після оплати
    ИСТОЧНИК

    СКАЧАТЬ
     
    fortius нравится это.
Похожие темы
  1. mm66we
    Ответов:
    0
    Просмотров:
    19
  2. #Megalodon
    Ответов:
    2
    Просмотров:
    1.041
  3. cpi4yxv
    Ответов:
    1
    Просмотров:
    56
  4. Shark Mafia
    Ответов:
    7
    Просмотров:
    927
  5. Shark Mafia
    Ответов:
    0
    Просмотров:
    409
  6. pepin

    Стол заказов Shopping Ads Formula

    Ответов:
    0
    Просмотров:
    8
  7. Shark Mafia
    Ответов:
    0
    Просмотров:
    241
Загрузка...